Zwrot
Respektując ustawę „O prawach konsumenta”, przyjmujemy reklamacje i zwroty towarów zakupionych w naszym sklepie bez podania przyczyny. Zadowolenie Klienta jest dla nas najważniejsze, dlatego zależy nam, aby proces zakupowy w naszym sklepie online przebiegał bezproblemowo i z korzyścią dla Klienta.
14 dni na zwrot nieotwartego i nieuszkodzonego produktu
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy należy poinformować nas: wodakujawska.pl (np. w formie maila na adres: reklamacje@wodakujawska.pl), o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia lub wysłać oświadczenie razem z towarem.
Pobierz formularz odstąpienia od umowy
Reklamacja
Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną lub telefonicznie. Przesłanie reklamowanego produktu odbywa się na koszt Sprzedawcy.
Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.
W przypadku gdy Klient ma zamiar zgłosić reklamację może to zrobić w jeden z następujących sposobów:
- przesłać zgłoszenie na adres mailowy: reklamacje@wodakujawska.pl
- przesłać zgłoszenie na adres PWiK Sp. z o.o, ul. Ks. B. Jaśkowskiego 14, 88-100 Inowrocław, z dopiskiem IK.R
- przesłać zgłoszenie poprzez stronę internetową wodakujawska.pl poprzez poniższy formularz reklamacyjny.
Rozpatrzeniem Twojego zgłoszenia zajmiemy się w najszybszym, możliwym terminie. Zwykle cały proces nie trwa dłużej niż 7 dni roboczych.